بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی
سرخط خبرها

بهبودی: برای برنامه ریزی لیگ برتر والیبال متاسفم | نمی‌دانم چرا اصرار دارند مسابقات تا اسفند به پایان برسد

  • کد خبر: ۸۸۹۰۹
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
بهبودی: برای  برنامه ریزی لیگ برتر والیبال متاسفم | نمی‌دانم چرا اصرار دارند مسابقات تا اسفند به پایان برسد
بهبودی درباره فشردگی لیگ برتر والیبال گفت: اگر مسابقات در فروردین ماه به اتمام برسد، چه اتفاقی رخ می‌دهد؟

گروه ورزش/شهرآرانیوز، علیرضا بهبودی بازیکن باتجربه تیم والیبال شهرداری ارومیه می‌گوید: فردی که عکس با شورت ورزشی ندارد، نمی‌تواند شرایط بازیکن و مربی را درک کند. بسیار متاسفم که چنین برنامه ریزی برای رقابت‌های لیگ برتر انجام شده است. نمی‌دانم چرا اصرار دارند، مسابقات تا اسفندماه به پایان برسد.
او در ادامه می‌گوید: این شرایط، تیم‌ها را تحت فشار قرار داده است. لیگ برتر شامل بازیکنان جوان و با تجربه است و هر دو قشر را می‌تواند دچار آسیب دیدگی کند. اگر مسابقات در فروردین ماه به اتمام برسد، چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ کسی که چنین برنامه ریزی را برای لیگ برتر داشته، اصلا شرایط بازیکنان را درک نمی‌کند.
پاسور تیم والیبال شهرداری اورمیه افزود: مدیری که عکس با شورت ورزشی ندارد شرایط مربی، بازیکنان، فشردگی رقابت ها، رفت و آمد‌ها و ... را درک نکرده، حداقل از کسانی که شرایط را درک کرده اند، در تصمیم گیری‌های خود مشورت بگیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->